Wednesday, December 4, 2013

Perniagaan Kuih Tradisi Melayu Kita




Assalamualaikum dan salam sejahtera seluruh sahabatku dan rakan² semua......








Tujuan penubuhan blog Perniagaan Kuih Tradisi Melayu Kita adalah untuk memperkenalkan kepada umum, melalui medium online agar sahabat² semua yang merindui keenakan rasa Kuih Gunting tradisi melayu kita boleh diperolehi..... sekurangnya terubat rindu semasa kita kecik² dulu dimana mak kita membuatnya dengan mengunakan dapur gas.....

Saya menjual dan juga menerima sesiapa yang ingin jadi pengedar Kuih Gunting.... Rakan² semua sangat lah dialu-alu kan. Pembikinan Kuih Gunting saya masih lagi mengunakan cara asli dulu² dan rasanya tidak mengecewakan. Saya cuba untuk menaiktaraf pasaran Kuih Gunting ini kerana saya agak kurang pasaran nya di Malaysia ini.


Terdapat dalam bentuk paket dan juga balang mengikut kesesuaian untuk memasarkanya. Salah satu keistimewaan Kuih Gunting ini selain enak  ia juga tahan lama kata orang tarikh luput dia panjang dan tak merugikan.... Harganya untuk sebalang Kuih Gunting RM12.00 dan jika rakan² ambil dalam kuantiti yang banyak dengan tujuan untuk menjadi pengedar harga kita boleh bincangkan lagi....



Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya terus ke talian 019-2065615 @ 018-5770881 atau whatsup id Abgchik@Rozairie atau weechat id abang_chik atau FB AbgChik Rozairie Abd Aziz 7 hari seminggu dan 24 jam sehari....














No comments:

Post a Comment